Bedrijfsomschrijving
AVZ administraties is een bedrijf met 20 medewerkers die de administratie verzorgen voor circa 700 ondernemers door heel Nederland. Na een verhuizing en diverse verbouwingen heeft AVZ nu de beschikking over vier kantoorpanden aan de Naaldwijkseweg 39 - 42 te Wateringen. AVZ Administraties is een zeer klantgericht kantoor met een laagdrempelig karakter. Door de persoonlijke benadering naar de klanten toe is AVZ Administraties zeer goed in staat het meest fiscale voordeel voor iedere ondernemer te verwezenlijken. Door de nauwe samenwerking met fiscalisten, accountants en assuradeurs kan AVZ Administraties de ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf volledig ondersteunen en adviseren. Wij bieden speciale aandacht en begeleiding voor (startende) ondernemers. AVZ Administraties heeft voor de ondernemer een pakket van administratieve diensten samengesteld. Uw boekhouding wordt efficiënt en effectief verwerkt en er wordt op de door u gewenste momenten aan u gerapporteerd over uw financiële situatie en de prestaties van uw bedrijf. Het pakket bestaat uit de volgende diensten: • Opstarten en inrichten van de financiële administratie voor uw bedrijf. • Verwerken van de administratie. • Samenstellen en digitaal verzenden van de aangifte omzetbelasting. • Periodiek rapporteren van uw financiële situatie en prestaties. • Samenstellen van de jaarrekening conform de wettelijke richtlijnen. • Verzorgen van de aangiften vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting. • Samenstellen van tussentijdse cijfers, budgetten, begrotingen en andere financiële analyses. AVZ Administraties richt zich ook op de activiteiten rond de administratie van Verenigingen van Eigenaren (VvE). Deze activiteiten kunnen bestaan uit o.a. ledenadministratie en verslaglegging naar betrokken instanties. Voor Verenigingen van Eigenaren kan het daarom prettig zijn als deze diensten uitbesteed kunnen worden. Een professionele partij die zich dagelijks met VvE Beheer bezighoudt. Boekhoud pakket.