Bedrijfsomschrijving
AH Het Schar: Voor de dagelijkse boodschappen De wijkwinkel is de supermarkt van Albert Heijn voor de dagelijkse boodschappen, zoals iedereen die kent. We willen onze klanten zo persoonlijk mogelijk helpen. Daarom spelen we in op lokale behoeften en vindt u bij de wijkwinkel ook streekproducten. In een aantal plaatsen in Nederland kunt u al boodschappen doen in de vernieuwde Albert Heijn. De nieuwe formule, die gebaseerd is op de uitkomsten van een aantal pilots in het afgelopen jaar, biedt uitgebreide keuze, volop voordeel en veel winkelplezier. De vernieuwde supermarkt biedt een groot en gevarieerd assortiment, met een royaal versaanbod. Er is onder andere een ruime sortering delicatessen - vleeswaren worden vers gegrild - en brood komt uit eigen oven. Ook zijn er verschillende kookconcepten, zoals Kookgemak en Maaltijdgemak. In de winkel zijn producten in producten van verschillende prijzen en kwaliteit verkrijgbaar: u kunt kiezen uit een breed assortiment bekende A-merken en de eigen merken van Albert Heijn. U kunt het bij Albert Heijn zo betaalbaar en bijzonder maken als u zelf wilt. Bovendien is in één oogopslag te zien waar voordeel te behalen is. De rode route toont de altijd laag geprijsde producten, de oranje route de bonusaanbiedingen. Verder komen er in de nieuwe supermarkt - onder de naam AH TV - op diverse afdelingen en bij de kassa's LCD-schermen te hangen waarop allerlei informatie wordt getoond. De informatie op het scherm verschilt per afdeling. Zo krijgt u bij de versafdelingen kook- en bereidingstips te zien en bij de kassa serviceboodschappen. Ook zal de laatste TV commercial van Albert Heijn op de schermen te zien zijn evenals productpromoties van leveranciers.