Bedrijfsomschrijving
Nederland telt 259 PLUS supermarkten, gerund door 216 zelfstandige PLUS ondernemers en maakt deel uit van de Sperwer Groep. De PLUS supermarkten onderscheiden zich door de volgende merkwaarden: - Aandacht. Elke PLUS kenmerkt zich door echte aandacht en de beste service. - Kwaliteit. Alle producten, medewerkers en winkels zijn van hoge kwaliteit. - Lokaal. Elke PLUS voert een breed assortiment verse en lokaal geproduceerde artikelen tegen scherpe prijzen en is sterk betrokken bij de lokale gemeenschap. - Verantwoord. Voor alle PLUS ondernemers staat dier- en milieuvriendelijk werken voorop. In de PLUS supermarkten vindt u dan ook een groot aantal biologische en Fairtrade producten. Onze ambitie: beste servicesupermarkt van Nederland: PLUS heeft niet de ambitie om de grootste supermarkt van Nederland te worden, maar wel om de beste servicesupermarkt van Nederland te zijn. De service organisatie ondersteunt de ondernemers daarbij met formule- en huismerkontwikkeling, category-management, marketing, promoties, automatisering, opleidingen en het organiseren van lokale activiteiten. Het onderscheidende karakter van PLUS is vooral op de winkelvloer te merken. Daar maken de ondernemer en zijn team de beloftes waar als het gaat om servicegerichtheid en de invulling van de merkwaarden van PLUS.